
3 lessen die we kunnen leren van circulaire businessmodellen
Door Redactie TGTHR | 18 april 2016Op nationaal en internationaal niveau investeren steeds meer bedrijven in circulaire producten. Deze bedrijven zien in dat circulair ondernemerschap de waarde van producten zo lang mogelijk op een zo hoog mogelijk niveau houdt. Wat valt er uit hun opgedane ervaringen te leren?
Als antwoord op deze vraag heeft Antoine Heideveld, directeur van Het Groene Brein, het artikel ‘Kansen voor Circulaire businessmodellen’ geschreven, dat gepubliceerd is in de speciale uitgave van Tijdschrift Milieu rond het thema Circulaire Economie (maart 2016). In dit artikel gaat hij in op drie belangrijke lessen die we kunnen leren van hedendaagse voorbeelden van circulaire businessmodellen die worden toegelicht met het behulp van de ‘value hill’.
Lees ‘Kansen voor circulaire businessmodellen’ in Tijdschrift Milieu

Wil jij de nieuwsbrief ontvangen?
Met onze nieuwsbrief ben je altijd op de hoogte van de laatste duurzame artikelen,
whitepapers, events en interessante blogs! Schrijf je in voor de wekelijkse nieuwsbrief.
Reacties