Boeken

Haal meer plezier en voldoening uit je werk

De zeven geheimen van tevreden medewerkers

Door | 20 juni 2016

Twee op de drie Nederlanders zijn niet tevreden over hun baan. Interessant is dat ze niet ontevreden genoeg zijn om er iets aan te doen. Dat is jammer, want een werknemer brengt immers een groot deel van zijn tijd op het werk door. Maar het hoeft niet ingewikkeld te zijn om meer werkplezier te krijgen. Veel mensen denken dat ze een andere baan moeten zoeken, maar dat is in veel gevallen helemaal niet nodig.

 

Ontevredenheid over het werk hangt vaak samen met een moeizame relatie tussen werknemer en leidinggevende. Beiden hebben er belang bij om hier iets aan te doen. Het boek De zeven geheimen van tevreden medewerkers richt zich in eerste instantie op de medewerker. Het boek helpt te analyseren waar de ontevredenheid vandaan komt en geeft praktische handvatten om er iets aan te doen, zoals aanwijzingen hoe je op een effectieve manier kritiek kunt geven. En hoe je productiever kunt worden, door slimmer in plaats van harder te werken. Je krijgt veel voorbeelden uit de praktijk die beschrijven hoe het niet moet én voorbeelden hoe het ook kan.

 

Het boek De zeven geheimen van tevreden medewerkers is primair bedoeld voor werknemers die meer voldoening uit hun werk willen halen. Daarnaast is het boek een aanrader voor preventiemedewerkers, arboprofessionals en managers, die willen bijdragen aan een grotere medewerkertevredenheid.

 

Meer informatie 

Auteur: Ron Rietjens

Uitgever: Kerckebosch Uitgeverij

EAN: 978 90 6720 566 5

Prijs: € 16,43

 

'De zeven geheimen van tevreden medewerkers' is hier te bestellen

De zeven geheimen van tevreden medewerkers cover