Magazine

Boek en workshop over dienen en verdienen

Duurzaam ondernemen waarmaken!

Door | 1 februari 2016

Duurzaam ondernemen is van geen ondernemingsagenda meer weg te denken. Je kunt geen krant openslaan of reclameblok op de radio volgen of een maatschappelijke kwestie van een bedrijf is in beeld. De oogst van een week kort voor de kerst: Shell mag in Nederland worden vervolgd voor olielekkages in Nigeria, Post NL onderzoekt of postbodes een rol kunnen spelen bij het in de gaten houden van de kwaliteit van een wijk en Albert Heijn wakkert een discussie aan of er een rol is weggelegd voor kassières als het gaat om het signaleren van klanten die vereenzamen of zichzelf dreigen te verwaarlozen. Op allerlei maatschappelijke terreinen ontwikkelen zich nieuwe rollen voor bedrijven; soms hier in Nederland, soms ver over zee in ontwikkelingslanden. De maatschappelijke positionering van bedrijven is een voortdurend proces.

 

Menig manager zal soms verzuchten waar de tijden zijn gebleven waarin een bedrijf zich…

Alle artikelen op TGTHR lezen?

Registreer je dan (helemaal gratis) voor TGTHR! Je kunt dan alle artikelen op de website lezen.
Ben je al geregistreerd? Dan kun je hieronder inloggen.