de feel good-factor
Boeken

Emotie = Business

De feel good-factor

Door | 13 april 2017

In de huidige digitale economie eisen mensen organisaties die eerlijk, transparant en duurzaam ondernemen. Dat geldt niet alleen voor de klanten, maar ook voor de mensen die er werken. Daarmee is feel good niet een zaak van de HR- of marketingafdeling alleen, het gaat dwars door het hele bedrijf heen, het is een integrale visie op bedrijfsvoering.

 

Met De Feel Good-factor propageert Esther Sluijs dat we feel good moeten zien als een nieuw KPI die aangeeft hoe succesvol een bedrijf is. Bedrijven met een grote emotionele connectie scoren op alle fronten beter: meer winst, innovatiever en een hogere tevredenheidsscore bij klanten en medewerkers. Dit boek neemt emotie als uitgangspunt voor business-succes én waardecreatie. Voor iedereen die het aandurft contact te leggen met zijn eigen emoties en de emoties van anderen. Want: Emotie = Business!

 

'De Feel Good-factor brengt een aantal belangrijke onderwerpen voor organisaties in de 21e eeuw bij elkaar: Purpose, cultuur, marketing en medewerkers. Overal ligt emotie aan ten grondslag. Heel verhelderend in deze tijd waarin emotie zo lijkt weggestopt!' – Saskia Nijs, Onderzoeker VU en Columnist Financieel Dagblad

 

'De essentie van goed leiderschap is het inspireren van zowel je medewerkers als je klanten. Dit boek helpt te inspireren met positieve emotie!' – Tjeerd Jegen, CEO HEMA

 

Meer informatie

Auteur: Esther Sluijs

Uitgeverij: Van Duuren Media

ISBN: 978 90 8965 342 0

Prijs: € 22,50

Ook verkrijgbaar als e-book

 

De Feel good-factor is hier te bestellen

 

De feel good factor