
In de huidige digitale economie eisen mensen organisaties die eerlijk, transparant en duurzaam ondernemen. Dat geldt niet alleen voor de klanten, maar ook voor de mensen die er werken. Daarmee is feel good niet een zaak van de HR- of marketingafdeling alleen, het gaat dwars door het hele bedrijf heen, het is een integrale visie op bedrijfsvoering.
Met De Feel Good-factor propageert Esther Sluijs dat we feel good moeten zien als een nieuw KPI die aangeeft hoe succesvol een bedrijf is. Bedrijven met een grote emotionele connectie scoren op alle fronten beter: meer winst, innovatiever en een hogere tevredenheidsscore bij klanten en medewerkers. Dit boek neemt emotie als uitgangspunt voor business-succes én waardecreatie. Voor iedereen die het aandurft contact te leggen met zijn eigen emoties en de emoties van anderen. Want: Emotie = Business!
'De Feel Good-factor brengt een aantal belangrijke onderwerpen voor organisaties in de 21e eeuw bij elkaar: Purpose, cultuur, marketing en medewerkers. Overal ligt emotie aan ten grondslag. Heel verhelderend in deze tijd waarin emotie zo lijkt weggestopt!' – Saskia Nijs, Onderzoeker VU en Columnist Financieel Dagblad
'De essentie van goed leiderschap is het inspireren van zowel je medewerkers als je klanten. Dit boek helpt te inspireren met positieve emotie!' – Tjeerd Jegen, CEO HEMA
Meer informatie
Auteur: Esther Sluijs
Uitgeverij: Van Duuren Media
ISBN: 978 90 8965 342 0
Prijs: € 22,50

We hopen dat de discussies die plaatsvinden op TGTHR energiek en constructief zijn en aanzetten tot nadenken! Om een reactie te kunnen plaatsen moet je je inloggen of gratis registreren. Je eerste reactie moet door de redactie worden goedgekeurd. De hieropvolgende reacties worden automatisch geplaatst. De redactie houdt zich het recht voor te lange reacties in te korten. Reacties die overdreven commercieel, kleingeestig, beledigend of off-topic zijn, kunnen door de redactie worden verwijderd. Alle berichten worden eigendom van TGTHR.
Andere interessante artikelen

Koninklijke onderscheiding voor Jan Jonker
4 oktober 2018 | 1 reactie
Geïntegreerde waarde: wat het is, wat het niet is en waarom het belangrijk is
13 augustus 2018 Geplaatst in Artikel
Carbon6 en Dudoc Parkstad: waar innovatie samenkomt
10 augustus 2018 Geplaatst in Verslag
Hoe RAI Amsterdam inspirerende stappen zet in verduurzaming
23 juli 2018 Geplaatst in Artikel
Circulair Rotterdam
18 juli 2018 Geplaatst in Rapporten
Hoe zorg je als MVO-manager voor optimale impact?
17 juli 2018 Geplaatst in Artikelalle artikelen
Wil jij de nieuwsbrief ontvangen?
Met onze nieuwsbrief ben je altijd op de hoogte van de laatste duurzame artikelen,
whitepapers, events en interessante blogs! Schrijf je in voor de wekelijkse nieuwsbrief.
Reacties