Tools

Je inspanningen zichtbaar maken met de MVO-communicatiewijzer

Door | 17 november 2015
Je hebt een actief MVO-beleid. Dat mag gezien worden! Met name door je klanten en stakeholders. Als zij weten wat je aan MVO doet (en hoe goed je dat doet) krijg je erkenning voor je MVO-prestaties. Denk hierbij aan tevreden stakeholders, persaandacht en een betere marktpositie. Met de MVO-communicatiewijzer van MVO Nederland ontdek je welke manieren en tools er allemaal zijn om te communiceren over je MVO-prestaties, en kies je zelf voor de beste manier die bij jouw bedrijf past.

Deel dit artikel

[sharify]
Magazine TGTHR

Wil jij de nieuwsbrief ontvangen?

Met onze nieuwsbrief ben je altijd op de hoogte van de laatste duurzame artikelen,
whitepapers, events en interessante blogs! Schrijf je in voor de wekelijkse nieuwsbrief.

Klik hier om je aan te melden
  • We willen allemaal duurzaam bezig zijn, maar óók blijven ondernemen. Daarom informeren wij je met zorgvuldig geselecteerde artikelen over duurzaam ondernemen. Hiermee willen wij je verbinden met ons netwerk én handvatten geven om een succes te maken van duurzaamheid binnen jouw organisatie.

  • Copyright 2018 | TGTHR, samen duurzaam ondernemen