Artikel

    Meer maatschappelijke impact met Betere Reclame

    Door | 7 januari 2016 | Bron: Online Kenniscentrum Duurzaam Ondernemen

    Reclame kan maatschappelijke vooruitgang voeden én bijdragen aan een betere wereld, door mensen te inspireren en aan te spreken.

     

    De wereld verandert ten goede wanneer reclame meer betekenisvol wordt ingezet, vinden vier marketingexperts. Samen zijn ze daarom de Coalitie Betere Reclame begonnen. Daarmee willen ze consumenten, marketeers en adverteerders bewust maken van de impact die betekenisvolle reclame kan hebben voor een betere wereld in zin van duurzaamheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid.

     

    Lees meer via het Online Kenniscentrum Duurzaam Ondernemen

    Reacties

    We hopen dat de discussies die plaatsvinden op TGTHR energiek en constructief zijn en aanzetten tot nadenken! Om een reactie te kunnen plaatsen moet je je inloggen of gratis registreren. Je eerste reactie moet door de redactie worden goedgekeurd. De hieropvolgende reacties worden automatisch geplaatst. De redactie houdt zich het recht voor te lange reacties in te korten. Reacties die overdreven commercieel, kleingeestig, beledigend of off-topic zijn, kunnen door de redactie worden verwijderd. Alle berichten worden eigendom van TGTHR.

    Magazine TGTHR

    Wil jij de nieuwsbrief ontvangen?

    Met onze nieuwsbrief ben je altijd op de hoogte van de laatste duurzame artikelen,
    whitepapers, events en interessante blogs! Schrijf je in voor de wekelijkse nieuwsbrief.

    Klik hier om je aan te melden