Nieuws

Timm & Pimm start de revolutie met duurzaam marketinglabel

21 juli 2017 | Nog geen reacties | Door: Mijke de Vette

Een revolutie in de online marketingwereld! Vorige maand lanceerde online marketingbureau Timm & Pimm haar initiatief REV, een nieuw social marketinglabel met de focus op duurzaamheid en groene groei. Het ‘zusje’ van Timm & Pimm richt haar aandacht op de positieve impact die social kan maken op de planeet.

 

Samen met jou bouwt REV aan een duurzame toekomst

Initiatiefneemster Mijke de Vette legt uit dat REV is ontstaan vanuit de behoefte van het team om de  creativiteit, kennis en energie binnen Timm & Pimm in te zetten voor een betere wereld. “Steeds meer merken en organisaties maken zich hard voor het klimaat, duurzaamheid en een leefbare planeet. Het gevoel van urgentie dat we samen moeten bouwen aan een duurzame toekomst speelt ook bij Timm & Pimm een steeds grotere rol. Er zit zoveel expertise in ons bedrijf. Waarom zouden we dat niet inzetten om mensen met mooie ideeën een stap verder te helpen?”

 

Social marketing voor duurzame merken en organisaties

Met REV creëert Timm & Pimm nu dus een nieuw label, speciaal voor merken en organisaties die dezelfde visie delen. Van resultaatgerichte strategieën en creatieve concepten tot effectieve implementatie en training, REV biedt verschillende diensten aan. Mijke benadrukt: “REV wordt niet gedreven door angst of pessimisme over de toekomst, maar juist door optimisme over wat er allemaal mogelijk is. Er ís een andere optie! Met REV laten we de buitenwereld zien dat Timm & Pimm zich bewust is van haar verantwoordelijkheid om de keuze voor verandering te maken.”

 

Meerwaarde REV

REV spreekt met haar nieuwe concept dus verschillende groepen aan. Daarmee richt REV zich niet alleen op NGO’s en goede doelen. Mijke:  We merken dat organisaties soms moeite hebben hun verhaal op de juiste manier naar buiten te brengen en in succesvolle campagnes om te zetten. REV gaat samen met deze bedrijven of merken om tafel en kijkt hoe wij hun verhaal online kunnen verzilveren. Hier komt de filosofie van Timm & Pimm om de hoek kijken: resultaatgericht en datagedreven werken. Zo maken we het effect van onze creativiteit zichtbaar en halen we optimaal rendement uit de online marketinginspanningen. Want juist voor bewuste of duurzame initiatieven betekent meer rendement direct meer impact.

 

Over REV

Jouw verhaal is onze missie. Wij geloven namelijk in de kracht van social om bij te dragen aan een betere planeet. Zo kan jouw merk met onze hulp een positieve impact maken op de wereld om ons heen. REV is onderdeel van Timm & Pimm.

 

Lees meer over REV op www.timmenpimm.nl/REV of volg ons via www.instagram.com/rev.social

Deel dit artikel

[sharify]

Reacties

We hopen dat de discussies die plaatsvinden op TGTHR energiek en constructief zijn en aanzetten tot nadenken! Om een reactie te kunnen plaatsen moet je je inloggen of gratis registreren. Je eerste reactie moet door de redactie worden goedgekeurd. De hieropvolgende reacties worden automatisch geplaatst. De redactie houdt zich het recht voor te lange reacties in te korten. Reacties die overdreven commercieel, kleingeestig, beledigend of off-topic zijn, kunnen door de redactie worden verwijderd. Alle berichten worden eigendom van TGTHR.

Magazine TGTHR

Wil jij de nieuwsbrief ontvangen?

Met onze nieuwsbrief ben je altijd op de hoogte van de laatste duurzame artikelen,
whitepapers, events en interessante blogs! Schrijf je in voor de wekelijkse nieuwsbrief.

Klik hier om je aan te melden
  • We willen allemaal duurzaam bezig zijn, maar óók blijven ondernemen. Daarom informeren wij je met zorgvuldig geselecteerde artikelen over duurzaam ondernemen. Hiermee willen wij je verbinden met ons netwerk én handvatten geven om een succes te maken van duurzaamheid binnen jouw organisatie.

  • Copyright 2018 | TGTHR, samen duurzaam ondernemen