Nieuws
Algemeen

Van Gansewinkel wint Klant Beleving Award

11 maart 2016 | Door: Charlene Bodt | Bron: Van Gansewinkel

Van Gansewinkel heeft de Klant Beleving Award gewonnen. De recycler en afvaldienstverlener kwam gisteren als beste uit de bus in de categorie professionele dienstverlening. Klanten waardeerden Van Gansewinkel met gemiddeld een 8,4, vooral door een verbeterde score op de pijlers accountmanagement, facturatie en betrouwbaarheid van dienstverlening. Van Gansewinkel ontving de prijs uit handen van Integron, een onafhankelijk onderzoeksbureau dat jaarlijks de klanttevredenheidscijfers van ruim 1.000 Nederlandse en Belgische bedrijven onderzoekt.

 

In het klanttevredenheidsonderzoek onderzoekt Integron de tevredenheid van klanten bij organisaties op diverse pijlers. Op het gebied van ‘Accountmanagement’ behaalde Van Gansewinkel in 2015 maar liefst een 8.7 (2014: 8.5), de hoogste score op dit thema sinds de afvalverwerker gestart is met het onderzoeken van de klantwaardering. ‘Wij opereren zo dicht mogelijk bij de klant en hebben onze organisatie daar in het afgelopen jaar op aangepast’, aldus Geert Glimmerveen, Directeur van Van Gansewinkel Nederland. ‘Onze collega’s werken als lokale ambassadeurs in de regio, waarbij zij intensief contact onderhouden met onze klanten. Dat heeft zich vertaald in een hogere score op accountmanagement. Met deze transitie achter de rug zijn we daar uiteraard extra trots op!’

 

Van Gansewinkel heeft in het afgelopen jaar haar dienstverlening over de gehele keten sterk verbeterd. Zo waardeerden de klanten de afvalrecycler op het gebied van ‘Dienstverlening in het Algemeen’ met een 8.6 (2014: 8.5). Op de pijler ‘Algemene Tevredenheid en Loyaliteit’ wist Van Gansewinkel dezelfde hoge score (8.4) als afgelopen jaar te behouden. ‘We hebben in 2015 veel inspanning geleverd om ons facturatieproces verder te optimaliseren en beter aan te laten sluiten op de wensen van onze klanten’, vervolgt Glimmerveen. ‘Dankzij deze inspanningen verloopt dit digitale proces nu overzichtelijk en uniform, precies zoals zij dat willen. Fijn dat het met deze positieve scores nu aantoonbaar is dat onze inspanningen door de markt worden gewaardeerd. Als vanzelfsprekend willen we deze cijfers in de komende jaren nog verder verbeteren.’

Deel dit artikel

[sharify]
Magazine TGTHR

Wil jij de nieuwsbrief ontvangen?

Met onze nieuwsbrief ben je altijd op de hoogte van de laatste duurzame artikelen,
whitepapers, events en interessante blogs! Schrijf je in voor de wekelijkse nieuwsbrief.

Klik hier om je aan te melden
  • We willen allemaal duurzaam bezig zijn, maar óók blijven ondernemen. Daarom informeren wij je met zorgvuldig geselecteerde artikelen over duurzaam ondernemen. Hiermee willen wij je verbinden met ons netwerk én handvatten geven om een succes te maken van duurzaamheid binnen jouw organisatie.

  • Copyright 2018 | TGTHR, samen duurzaam ondernemen