
Waarom je ontevredenheid van medewerkers bespreekbaar moet maken
Door Redactie TGTHR | 8 april 2016 | Bron: Effectory.nlMedewerkers die ontevreden zijn en zich nutteloos voelen binnen een organisatie en een directie die daar niets aan doet: mensen zien het en klagen erover, maar gaan uiteindelijk niet met elkaar in gesprek.
En dat is zonde, want zo los je de situatie niet op. Ondertussen wordt het werk voor de medewerker niet leuker en de frustratie van de directie alleen maar groter. Grijp dus direct in als je ontevredenheid merkt binnen de organisatie. En maak dit zo snel mogelijk bespreekbaar, of je nu medewerker of werkgever bent.
In deze video gaat Guido Heezen, oprichter van Effectory, in op ontevredenheid, duurzame inzetbaarheid en mobiliteit van medewerkers.

Wil jij de nieuwsbrief ontvangen?
Met onze nieuwsbrief ben je altijd op de hoogte van de laatste duurzame artikelen,
whitepapers, events en interessante blogs! Schrijf je in voor de wekelijkse nieuwsbrief.
Reacties